• Jaguar F‑PACE

    SUV-ul de performanta Jaguar este o sinteza a sportivitatii, elegantei, functionalitatii si eficientei.

  • Jaguar E‑PACE

    E‑PACE este primul SUV compact Jaguar. Este o combinatie unica intre eleganta, agilitate si sportivitate.

  • Jaguar I‑PACE

    Va prezentam in avanpremiera conceptul I‑PACE, primul model electric sport Jaguar cu 5 locuri.

  • Jaguar F‑TYPE

    Placerea pura de a conduce. Intruchiparea perfecta a sportivitatii

  • Jaguar XE

    Cea mai avansata, mai eficienta si mai rafinata limuzina sport realizata vreodata de Jaguar

  • Jaguar XF

    XF este elegant si atletic

  • Jaguar XJ

    Lux extraordinar. A conduce sau a fi condus?

Play

PERFORMANTE PROPULSIE ELECTRICA

Putere si performante dinamice Jaguar, cu zero emisii de noxe - tot ceea ce va doriti de la un SUV electric si sportiv.

De mai bine de 80 de ani, Jaguar creeaza vehicule care starnesc emotii. Propulsia electrica nu schimba acest lucru, ci ofera o ocazie in plus de evidentiere a performantelor dinamice pentru care suntem renumiti.

Configurator

DINAMICA JAGUAR

Motorul modelului I‑PACE dezvolta o putere de 400 CP si un cuplu de 700 Nm, disponibil instantaneu. Cu ajutorul tractiunii integrale incorporate, modelul I‑PACE are o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 4.8 secunde.

BATERIE

BATERIE

Bateria de 90 kWh a modelului I‑PACE este proiectata pentru longevitate si permite exploatarea prelungita la putere maxima. Pozitionarea bateriei intre punti asigura vehiculului un centru de greutate coborat, care favorizeaza dinamica vehiculului si asigura modelului I‑PACE un comportament sportiv.

MOTOARE

MOTOARE

Modelul I‑PACE este propulsat de 2 motoare electrice actionate sincron, cu magneti permanenti, integrate in puntile fata si spate. Acestea dezvolta o putere de 400 CP si un cuplu de 700 Nm, disponibil instantaneu. Cu ajutorul tractiunii integrale incorporate, modelul I‑PACE are o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 4.8 secunde.

TRANSMISIE

TRANSMISIE

Bateria de 90 kWh a modelului I‑PACE este proiectata pentru longevitate si permite exploatarea prelungita la putere maxima. Pozitionarea bateriei intre punti asigura vehiculului un centru de greutate coborat, care favorizeaza dinamica vehiculului si asigura modelului I‑PACE un comportament sportiv.

VECTORIZARE CUPLU PRIN FRANARE

VECTORIZARE CUPLU PRIN FRANARE

Maximizand manevrabilitatea, pentru un plus de incredere, tehnologia de vectorizare a cuplului motor asigura franarea controlata si independenta a rotilor fata si spate de pe interiorul virajului, pentru a ajuta la manevrarea vehiculului. In majoritatea conditiilor, este franata mai puternic roata spate de pe interiorul virajului, deoarece aceasta este responsabila in principal de imbunatatirea manevrabilitatii, iar roata fata de pe interiorul virajului este franata pentru a asigura un plus de eficienta si rafinament.

SUSPENSIE PNEUMATICA ACTIVA

SUSPENSIE PNEUMATICA ACTIVA

Reducerea garzii la sol asigura imbunatatirea coeficientului aerodinamic si a autonomiei. Suspensia pneumatica activa, disponibila optional pentru modelul I‑PACE, reduce automat garda la sol cu 10 mm la deplasarea prelungita cu viteze mai mari de 105 km/h.

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

Suspensia adaptiva dinamic asigura atat un comportament rutier sigur, cat si confort la rulare, prin monitorizarea miscarilor caroseriei de pana la 500 de ori pe secunda. Sistemul monitorizeaza continuu acceleratia, directia, pozitia pedalelor de acceleratie si de frana si amortizoarele controlate electronic, pentru a optimiza setarile suspensiei si a asigura un echilibru optim intre confort, rafinament si agilitate, in orice situatie.

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

In cazul echiparii cu suspensie adaptiva dinamic, modul dinamic configurabil asigura personalizarea raspunsului acceleratiei, directiei si amortizoarelor modelului I‑PACE. Selectati modul dinamic, pentru a accentua caracterul sportiv modelului I‑PACE.

Play

TRACTIUNE INTEGRALA

Modelul I‑PACE asigura o manevrabilitate perfecta pe toate suprafetele si in toate conditiile de vreme. Puterea si cuplul sunt disponibile imediat, iar motoarele electrice se pot adapta independent la cerintele soferului, conditiile de deplasare si aderenta disponibila.

RASPUNS ADAPTIV IN FUNCTIE DE SUPRAFATA

RASPUNS ADAPTIV IN FUNCTIE DE SUPRAFATA

Avand la baza tehnologia sofisticata in domeniul sistemelor de tractiune integrala, raspunsul adaptiv in functie de suprafata (AdSR) monitorizeaza continuu conditiile de deplasare si modifica in mod corespunzator setarile motorului si franelor. Dupa activare, AdSR functioneaza la toate vitezele, pentru a acorda asistenta pe vreme nefavorabila si la deplasarea pe suprafete dificile.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

All Surface Progress Control este un sistem modern, care va permite sa setati si sa mentineti o viteza constanta in conditii dificile, cum ar fi pe suprafete alunecoase. Functioneaza la viteze cuprinse intre 3,6 si 30 km/h si va permite sa va concentrati exclusiv asupra drumului.

PORNIRE DE PE LOC IN CONDITII DE ADERENTA REDUSA

PORNIRE DE PE LOC IN CONDITII DE ADERENTA REDUSA

Oferind un control optim al cuplului la plecare, pornirea de pe loc in conditii de aderenta redusa imbunatateste capabilitatile pe carosabil alunecos, cum ar fi iarba uda, zapada si gheata. Sistemul ramane activ pana cand vehiculul atinge o viteza de 30 km/h - apoi modelul I‑PACE adopta modul selectat de sofer.

FRANARE CU RECUPERAREA ENERGIEI IMBUNATATITA

FRANARE CU RECUPERAREA ENERGIEI IMBUNATATITA

Pentru maximizarea autonomiei, modelul I‑PACE utilizeaza un sistem avansat, care permite recuperarea aproape integrala a energiei generate de franare. Dupa ce ridicati piciorul de pe pedala de acceleratie, sistemul activeaza franarea cu recuperarea energiei, incetinind modelul I‑PACE si convertind puterea generata, pentru a optimiza autonomia bateriei.

FRANARE IN TRAFIC AGLOMERAT

FRANARE IN TRAFIC AGLOMERAT

Deplasarea in trafic aglomerat este usoara - utilizand ecranul tactil al modelului I‑PACE, puteti creste forta generata de franarea cu recuperarea energiei. Cresterea corespunzatoare a decelerarii inseamna ca, de exemplu, in conditii de trafic aglomerat, vehiculul poate fi controlat aproape exclusiv cu ajutorul pedalei de acceleratie.

PRIZE DE AER ACTIVE

PRIZE DE AER ACTIVE

Pentru a asigura un echilibru optim intre racire si aerodinamica, prizele de aer active se deschid atunci cand este necesara racirea bateriei si se inchid cand bateria nu trebuie racita, in vederea imbunatatirii aerodinamicii.

Play

POMPA DE CALDURA

Pentru a asigura un echilibru optim intre racire si aerodinamica, prizele de aer active se deschid atunci cand este necesara racirea bateriei si se inchid cand bateria nu trebuie racita, in vederea imbunatatirii aerodinamicii.

Identificati combinatia incitanta intre performantele, tehnologia si stilul Jaguar, potrivita pentru dvs.

Configurator