• Jaguar F‑PACE

    SUV-ul de performanta Jaguar este o sinteza a sportivitatii, elegantei, functionalitatii si eficientei.

  • Jaguar E‑PACE

    Noul E‑PACE este primul SUV compact Jaguar. Este o combinatie unica intre eleganta, agilitate si sportivitate.

  • Jaguar I‑PACE

    Va prezentam in avanpremiera conceptul I‑PACE, primul model electric sport Jaguar cu 5 locuri.

  • Jaguar F‑TYPE

    Placerea pura de a conduce. Intruchiparea perfecta a sportivitatii

  • Jaguar XE

    Cea mai avansata, mai eficienta si mai rafinata limuzina sport realizata vreodata de Jaguar

  • Jaguar XF

    XF este elegant si atletic

  • Jaguar XJ

    Lux extraordinar. A conduce sau a fi condus?

Play

AUTONOMIE SI INCARCARE

I‑PACE asigura o autonomie sporita.

VIITORUL AUTOMOBILULUI

I‑PACE asigura o autonomie de 470 km, conform ciclului WLTP*. Acest lucru este permis de bateria avansata de tip litiu-ion, cu o capacitate de 90 kWh. Tehnologia vehiculelor electrice de noua generatie si pasiunea Jaguar pentru design se imbina pentru a oferi un vehicul cu zero emisii de noxe si cu toate calitatile modelelor Jaguar. 

*WLTP (procedura de testare a vehiculelor usoare, armonizata la nivel mondial) este procesul nou, implementat din 2017 si care masoara consumul de combustibil, de energie, autonomia si emisiile vehiculelor vandute in Europa. Acesta este proiectat pentru a furniza valori mai apropiate de cele reale. Testeaza vehiculele dotate cu echipamente optionale si utilizeaza o procedura de testare si un stil de condus mai exigente.

CONFIGURATOR

Stiati ca

Selectati o categorie, pentru a afla cum afecteaza autonomia modelului I‑PACE.

Climat interior
Temperaturi extreme
Stil de condus
Deplasarea in trafic
CLIMATIZARE

CLIMATIZARE

Sistemele de incalzire si aer conditionat utilizeaza energie, iar acest lucru poate afecta autonomia. Aceste sisteme sunt utilizate cel mai adesea la inceputul unei calatorii si, pentru a reduce impactul asupra autonomiei, modelul I‑PACE permite setarea temperaturii in habitaclu inainte de a porni la drum, in timp ce vehiculul se incarca. Acest lucru permite modelului I‑PACE sa consume electricitate de la priza, nu de la baterie, in vederea incalzirii sau racirii habitaclului.

TEMPERATURI EXTREME

TEMPERATURI EXTREME

Temperaturile extrem de reduse si de ridicate afecteaza autonomia. 
Modelul I‑PACE este echipat cu sisteme sofisticate de gestionare a regimului termic, care permit mentinerea unei temperaturi optime a bateriei si minimizarea impactului temperaturii exterioare asupra autonomiei vehiculului.

STIL DE CONDUS

STIL DE CONDUS

Unul dintre cei mai importanti factori care influenteaza autonomia este soferul. Acceleratiile frecvente si rapide au un impact negativ asupra autonomiei, iar deplasarea cu viteza constanta permite maximizarea autonomiei unui vehicul electric. De asemenea, acceleratia graduala poate reduce necesitatea franarilor puternice, care consuma mai multa energie decat franarea lina. 
Deplasarea cu viteza constanta permite maximizarea autonomiei unui vehicul electric.

DEPLASAREA IN TRAFIC

DEPLASAREA IN TRAFIC

Atat accelerarea, cat si franarea utilizeaza energie. 
Accelerarea si franarea repetate, specifice traficului aglomerat, pot avea un efect negativ atat asupra starii bateriei, cat si soferului. Mentinerea pe cat posibil a unei viteze constante in conditii de trafic aglomerat permite maximizarea autonomiei.

ECOLOGIC, COMOD SI FARA BATAI DE CAP

Bateria modelului I‑PACE se incarca de la priza vehiculului, amplasata discret in spatele pasajului rotii fata. Dupa conectare, puteti lasa modelul I‑PACE la incarcat. Procesul se opreste automat atunci cand bateria este incarcata complet. Vehiculul poate fi incarcat in siguranta daca afara ploua sau chiar daca este parcat in zapada, deoarece sistemul de incarcare este perfect izolat.

INCARCARE LA DOMICILIU

Jaguar I‑PACE este echipat cu un incarcator la bord CA monofazic de 7,4 kW**, care permite incarcarea completa a bateriei vehiculului peste noapte si asigura o autonomie maxima de 35 km in urma incarcarii timp de o ora. La utilizarea unei prize obisnuite, durata de incarcare este mai mare decat in cazului utilizarii unei statii de incarcare (si autonomia este mai redusa cu pana la 11 km in urma incarcarii timp de o ora), dar permite o incarcare suficienta pentru parcurgerea unei distantei medii zilnice de 60 km, daca vehiculul este incarcat peste noapte. Prizele industriale (sau prizele obisnuite imbunatatite) asigura o autonomie maxima de 35 km in urma incarcarii timp de o ora.


**In majoritatea tarilor, reteaua de alimentare cu electricitate are o putere de 7,4 kW.

INCARCAREA DE LA STATIILE DE INCARCARE PUBLICE

Cea mai buna modalitate de incarcare rapida a bateriei in timpul calatoriilor lungi este cu ajutorul incarcatoarelor CC - un incarcator obisnuit de 50 kW poate asigura o autonomie maxima de 270 km in urma incarcarii timp de o ora*. Pe masura ce infrastructura de incarcare publica se imbunatateste, modelul I PACE va permite incarcarea cu pana la 100 kW CC. Acest lucru inseamna ca puteti spori cu usurinta autonomia cu 100 km, in doar cateva minute. In functie de furnizorul de servicii, incarcatoarele CA publice pot avea diferite tipuri de conectori. De asemenea, puteti gasi statii de incarcare utile in locatiile unde intentionati sa ramaneti pentru cateva ore - sau chiar peste noapte - cum ar fi in centre comerciale, hoteluri si sali de sport. Trageti cablul, conectati vehiculul si mergeti la distractie.


*Un incarcator rapid CC asigura alimentarea cu o cantitate mare de energie, intr-o perioada scurta de timp. Rata de incarcare scade pe masura ce bateria ajunge la capacitate maxima. Astfel, in majoritatea cazurilor este mai rapid sa incarcati pana la 80% din capacitate sau cat aveti nevoie pentru a parcurge o anumita distanta.

CABLURI DE INCARCARE

CABLU DE INCARCARE MULTIFUNCTIONAL

Cablul de incarcare multifunctional (cunoscut sub denumirea de cablu de incarcare universal mod 2) furnizat impreuna cu modelul I‑PACE permite incarcarea vehiculului de la o priza obisnuita sau de la priza cu conector industrial (IEC). Pentru informatii suplimentare privind utilizarea modelului I‑PACE in alte tari, luati legatura cu cel mai apropiat dealer Jaguar.

CABLU DE INCARCARE PENTRU STATIILE PUBLICE

Cablul de incarcare pentru statiile publice (cunoscut sub denumirea de cablu de incarcare mod 3) permite conectarea modelului I‑PACE la statiile de incarcare CA publice. Acest cablu poate fi utilizat si pentru conectarea la o statie de incarcare instalata la domiciliu. Statiile de incarcare rapida CC publice dispun de un cablu propriu, asa ca nu mai trebuie sa utilizati cablul vehiculului. Pentru informatii suplimentare despre retelele de incarcare publice nationale si locale, luati legatura cu cel mai apropiat dealer Jaguar. 

Play

STATIE DE INCARCARE LA DOMICILIU

Furnizorii si instalatorii de statii de incarcare autorizati Jaguar asigura efectuarea unor lucrari la cele mai ridicate standarde. Statia de incarcare robusta poate fi montata pe alee, in garaj sau in orice locatie convenabila de la domiciliu. Pentru informatii suplimentare, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

GASITI UN DEALER

CONSERVAREA AUTONOMIEI

Modelul I‑PACE este echipat cu tehnologie de conservare a autonomiei si protectie a bateriei vehiculului. De exemplu, preconditionarea temperaturii permite incalzirea sau racirea habitaclului in timp ce modelul I‑PACE se incarca, iar electricitatea utilizata este furnizata de sursa, nu de baterie.

EXPLORATI PERFORMANTELE
MOD ECO

MOD ECO

Modul eco permite maximizarea autonomiei modelului I‑PACE, prin reducerea consumului de energie si incurajarea unui stil de condus mai eficient. De asemenea, modifica usor setarile temperaturii aerului in habitaclu, recircularii aerului si alte functii ale vehiculului. Puteti anula aceste modificari prin actionarea normala a fiecarei functii sau prin modificarea setarilor din meniu.

Identificati combinatia incitanta intre performantele, tehnologia si stilul Jaguar, potrivita pentru dvs.

CONFIGURATOR

*WLTP (procedura de testare a vehiculelor usoare, armonizata la nivel mondial) este procesul nou, implementat din 2017 si care masoara consumul de combustibil, de energie, autonomia si emisiile vehiculelor vandute in Europa. Acesta este proiectat pentru a furniza valori mai apropiate de cele reale. Testeaza vehiculele dotate cu echipamente optionale si utilizeaza o procedura de testare si un stil de condus mai exigente. Valorile oficiale la testele UE sunt furnizate de producator, conform legislatiei UE. Pot fi utilizate numai in scop comparativ. Valorile reale si performantele vehiculului electric pot varia in functie de stilul de condus si de conditiile de deplasare.