F-TYPE
SPECIFICATII

F-TYPE COUPÉ
P300 RWD AUTOMATIC
F-TYPE COUPÉ

F-TYPE COUPÉ

P300 RWD AUTOMATIC

PERFORMANTA
CONSUM
GRUP MOTOPROPULSOR
GREUTATI
DIMENSIUNI
INALTIME INTERIOR
SPATIU PENTRU PICIOARE
CAPACITATE DE INCARCARE
GARDA LA SOL
RAZA DE COTITURA

SELECTATI MODELUL F‑TYPE PREFERAT

Sunt disponibile 2 modele, Coupé si Convertible. Ambele reprezinta o alegere excelenta.

(1)Datele motorului nu au fost recertificate in 2019. Datele prezentate sunt conforme cu certificarea NEDC din 2017.

Valorile furnizate sunt conforme NEDC2, calculate pornind de la testele oficiale WLTP realizate de producator in conformitate cu legislatia UE. Numai in scop comparativ. Este posibil ca valorile reale sa fie diferite. Valorile consumului de combustibil si emisiilor de CO2 pot varia in functie de roti si echipamentele optionale. NEDC2 sunt valori calculate conform unei formule oficiale, pornind de la valorile WLTP echivalente, calculate conform vechiului test NEDC. Astfel este posibila incadrarea la norma de poluare corespunzatoare.

Consultati valorile WLTP

WLTP este noul test oficial UE utilizat pentru calcularea valorilor standardizate ale consumului de combustibil si emisiilor de CO2 ale vehiculelor de pasageri. Masoara consumul de combustibil, de energie, autonomia si emisiile. Acesta este conceput pentru a furniza valori mai apropiate de cele reale. Testeaza vehiculele dotate cu echipamente optionale si utilizeaza o procedura de testare si un stil de condus mai exigente. *In cazul metodelor de testare WLTP, valorile TEL (test consum redus energie) si TEH (test consum ridicat de energie) reprezinta autonomia. TEL se refera la autonomia maxima (pentru nivelul minim de echipare). TEH se refera la autonomia minima (pentru nivelul maxim de echipare). Normele WLTP precizeaza ca daca exista o variatie de 5 g a emisiilor de CO2 intre TEL si TEH, se declara numai TEH.

1.584 cu jante de 20".

1.628 cu jante de 20".

Util: volumul masurat cu ajutorul corpurilor rigide omologate VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm).

Total: volumul masurat prin simularea umplerii portbagajului cu lichid.