• Jaguar F‑PACE

    SUV-ul de performanta Jaguar este o sinteza a sportivitatii, elegantei, functionalitatii si eficientei.

  • Jaguar E‑PACE

    E‑PACE este primul SUV compact Jaguar. Este o combinatie unica intre eleganta, agilitate si sportivitate.

  • Jaguar I‑PACE

    Va prezentam in avanpremiera conceptul I‑PACE, primul model electric sport Jaguar cu 5 locuri.

  • Jaguar F‑TYPE

    Placerea pura de a conduce. Intruchiparea perfecta a sportivitatii

  • Jaguar XE

    Cea mai avansata, mai eficienta si mai rafinata limuzina sport realizata vreodata de Jaguar

  • Jaguar XF

    XF este elegant si atletic

  • Jaguar XJ

    Lux extraordinar. A conduce sau a fi condus?

Vizionati

Performante DINAMICE

Performantele dinamice ale automobilelor Jaguar sunt legendare, iar modelul XF stabileste noi standarde.

CONFORT SI DINAMISM

Prin confortul la rulare superior si manevrabilitatea sportiva extraordinara, modelul XF ofera o experienta incitanta la volan. Disponibila pentru motorizarile diesel si pe benzina*, optiunea sistemului de tractiune integrala cu Intelligent Driveline Dynamics confera modelului XF capabilitati sporite in conditii dificile de deplasare.

Configurator

TRACTIUNE INTEGRALA SI INTELLIGENT DRIVELINE DYNAMICS

Motorizarile diesel si pe benzina ale modelului XF sunt echipate cu sistemul de tractiune integrala Jaguar, alaturi de Intelligent Driveline Dynamics (IDD) si raspuns adaptiv in functie de suprafata (AdSR)**. Dezvoltata exclusiv pentru Jaguar, aplicatia software speciala IDD include algoritmi sofisticati, care reactioneaza inteligent la conditiile de deplasare. Predictiv, cat si reactiv, sistemul previne pierderea aderentei si ajuta la restabilirea acesteia. In plus, sistemul AdSR poate interveni pe toata plaja de turatie a motorului si recunoaste in mod automat diferentele dintre suprafete, pentru a exploata aderenta maxima disponibila.

**AdSR este disponibil optional pentru modelele cu tractiune integrala echipate cu suspensie adaptiva dinamic.

STRUCTURA USOARA, DIN ALUMINIU

Baza tinutei de drum impecabile, a manevrabilitatii si performantelor dinamice ale modelului XF o reprezinta structura Jaguar din aluminiu. Aceasta permite o distributie a maselor in procent de aproape 50:50, ceea ce asigura o tinuta de drum de agila si sigura. Reducerea de greutate obtinuta prin utilizarea pe scara larga a aluminiului permite reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de CO2 pana la 104 g/km*. Astfel, Jaguar XF este unul dintre cele mai usoare modele din aceasta clasa.

Valorile privind eficienta si performantele motorului sunt specifice modelului XF Saloon.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

COMPORTAMENT RUTIER SI MANEVRABILITATE

Modelul XF raspunde cu agilitate si cu dinamism, in conditii depline de confort. Acest lucru se datoreaza si structurii usoare, insa foarte robuste si rezistente, din aluminiu. Este platforma ideala pentru sistemele de suspensie avansate cu 2 brate triunghiulare suprapuse in fata si multilink in spate si confera modelului XF o manevrabilitate sportiva.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

SUSPENSIE PERFORMANTA

SUSPENSIE PERFORMANTA

Sistemele de suspensie fata si spate ale modelului XF sunt realizate din componente robuste si usoare, din aluminiu. Suspensia fata cu 2 brate triunghiulare suprapuse, asemanatoare cu cea a modelului F‑TYPE, asigura o manevrabilitate perfecta. Suspensia spate multilink imbunatateste manevrabilitatea, confortul la rulare si performantele dinamice ale modelului XF.

SUSPENSIE SPATE PNEUMATICA, AUTOREGLABILA*

Cu ajutorul suspensiei spate pneumatice, autoreglabile, manevrabilitatea si confortul modelului XF Sportbrake nu au de suferit nici atunci cand este incarcare la sarcina maxima. Acest sistem umfla automat pernele de aer pentru a se opune masei bagajelor grele si asigura o asieta si o garda la sol constante.

  • Standard pentru modelul XF Sportbrake. Indisponibila pentru modelul XF Saloon.
GAMA DE MOTOARE INGENIUM

GAMA DE MOTOARE INGENIUM

Ingenium este noua gama de motoare Jaguar Land Rover si se remarca prin performante excelente, rafinament si eficienta. Cu tehnologii avansate si constructie integrala din aluminiu, motoarele Ingenium se caracterizeaza prin consum de combustibil si emisii de CO2 extrem de reduse.

INGENIUM PE BENZINA

INGENIUM PE BENZINA

Noile motoare turbo pe benzina, cu 4 cilindri de 2,0 litri, disponibile pentru modelul XF ofera cuplu si putere de neegalat la turatii mici. Prin constructia usoara si utilizarea pe scara larga a rulmentilor cu role, cu frecare redusa, sunt concepute pentru a fi rafinate si foarte eficiente.

INGENIUM DIESEL

INGENIUM DIESEL

Tehnologia Ingenium sta la baza a 3 dintre motoarele diesel disponibile pentru modelul XF. Aceste motoare cu frecari reduse, realizate integral din aluminiu, dispun de bloc motor robust si de 2 arbori de echilibrare, care permit reducerea nivelului vibratiilor si o functionare rafinata. Toate motoarele sunt echipate cu tehnologie stop/start* si incarcare inteligenta prin regenerare - care recupereaza energia cinetica generata de franare pentru a incarca bateria - in vederea minimizarii consumului de combustibil, in special la deplasarea in oras.

V6 DIESEL DE 3,0 LITRI SI 300 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

V6 DIESEL DE 3,0 LITRI SI 300 CP, CU 2 TURBOCOMPRESOARE

Motorul V6 diesel de 3,0 litri, cu 2 turbocompresoare* ofera cuplu, putere si performante exceptionale. Utilizeaza solutia moderna cu 2 turbocompresoare secventiale, conectate in paralel - un concept dezvoltat de Jaguar Land Rover - pentru a asigura o elasticitate buna a motorului la toate regimurile de turatie; de asemenea, este utilizata o racire cu apa in 2 faze, pentru conservarea energiei.

MOTOARE INSPIRATE DE F‑TYPE

MOTOARE INSPIRATE DE F‑TYPE

Toate motoarele pe benzina care echipeaza modelul XF ofera putere si un raspuns prompt, fiind in acelasi timp mai eficiente. Preluat de la F‑TYPE, motorul V6 pe benzina supraalimentat, de 3,0 litri, ofera o putere de 380 CP si un cuplu de 450 Nm. Acest motor realizat integral din aluminiu se remarca prin performante sportive si un cuplu motor ridicat la toate regimurile de turatie, precum si un sunet special.

Indisponibil pentru modelul XF Sportbrake.

TRANSMISIE AUTOMATA

TRANSMISIE AUTOMATA

Prin schimbarea rapida a treptelor de viteza in vederea asigurarii unor acceleratii rapide, transmisia automata cu 8 trepte a modelului XF este foarte performanta, rafinata si eficienta. Cu un selector de viteze rotativ modern, de culoare negru satinat, in modul dinamic transmisia ofera schimbari de viteze si acceleratii si mai rapide, precum si o rulare economica in modul ECO. Treptele de viteza pot fi schimbate si manual, de la padelele de pe volan.

TRANSMISIE MANUALA*

Aceasta cutie de viteze usoara si foarte avansata, cu 6 trepte, contribuie la eficienta extraordinara a modelului XF. Structura din aluminiu, arborii cu miez gol si pinioanele cu indentatii permit reducerea la maxim a greutatii - si fac din aceasta transmisie cea mai usoara din aceasta clasa. Special proiectata pentru cerintele specifice automobilelor sportive, asigura schimbarea rapida si precisa a treptelor de viteza si un nivel ridicat de confort.

*Disponibila pentru motorizarile Ingenium turbodiesel, cu 4 cilindri de 2,0 litri si 163 CP sau 180 CP. Transmisia manuala nu este disponibila pentru motorul Ingenium turbodiesel, cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 180 CP, care echipeaza modelul XF Sportbrake.


Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Singular in aceasta clasa, sistemul Jaguar All Surface Progress Control (ASPC)* va ofera un plus de incredere pe carosabil alunecos, cum ar fi la pornirea de pe loc pe un drum acoperit cu zapada, la deplasarea pe un drum in panta acoperit cu gheata sau chiar la tractarea pe iarba uda. ASPC este o functie de control al vitezei de croaziera la viteze mici, care permite modelului XF sa faca fata conditiilor de aderenta redusa, indiferent de vreme - si va permite sa va concentrati asupra directiei.
*Numai pentru modelele cu transmisie automata.

MOD DINAMIC CONFIGURABIL

Inspirat de modelul sportiv F‑TYPE, modul dinamic configurabil, disponibil optional*, permite setarea dinamicii modelului XF, astfel incat raspunsul acceleratiei, transmisiei si directiei sa corespunda stilului de condus al soferului. Se activeaza atunci cand este selectat modul dinamic al sistemului JaguarDrive Control. Modul dinamic subliniaza caracterul sportiv al modelului XF, imbunatateste raspunsul la apasarea pedalei de acceleratie, reduce servoasistarea directiei si asigura schimbarea vitezelor mai rapid si la turatii mai mari ale motorului. Suspensia adaptiva dinamic, disponibila optional, permite modificarea suplimentara a setarilor, prin configurarea setarilor amortizoarelor.
*Optional pentru toate motorizarile, cu exceptia celei diesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 163 CP. Standard pentru XF S.

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

SUSPENSIE ADAPTIVA DINAMIC

Fie ca accelerati pe autostrada, abordati viraje pe drumuri nationale sau conduceti in oras, suspensia adaptiva dinamic* modifica raspunsul modelului XF in functie de conditiile de deplasare si de stilul de condus. Sistemul regleaza continuu amortizoarele, pentru a asigura un echilibru optim intre comportamentul sportiv si confortul la rulare.

*Optional pentru toate motorizarile, cu exceptia celei diesel cu 4 cilindri, de 2,0 litri si 163 CP. Standard pentru XF S.

SERVODIRECTIE ASISTATA ELECTRIC

Servodirectia asistata electric (EPAS) care echipeaza modelul XF ofera feedback si control impresionante, precum si o asistare imediata a directiei. Prin gestionarea avansata de catre computer in vederea adaptarii asistarii directiei, EPAS calibreaza cu exactitate raspunsul servodirectiei in functie de fiecare viraj sau manevra. De asemenea, EPAS interactioneaza cu celelalte sisteme de asistenta ale vehiculului, inclusiv asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA)* si asistenta la parcare*, pentru a asigura un confort si o siguranta imbunatatite.

*Echipamente optionale.

Vehiculele prezentate in videoclipurile de pe acest site este posibil sa nu corespunda exact cu ultimele actualizari si imbunatatiri. Pentru ultimele specificatii, luati legatura cu dealer-ul local Jaguar.

JAGUARDRIVE CONTROL

JAGUARDRIVE CONTROL

JaguarDrive Control va permite sa selectati modurile standard, eco, dinamic sau ploaie/gheata/zapada. Fiecare dintre ele modifica subtil raspunsul directiei, acceleratiei si momentele de schimbare a treptelor de viteza. Modul eco promoveaza un stil de condus economic, iar modul dinamic imbunatateste raspunsul acceleratiei, schimba vitezele la turatii mai mari si reduce servoasistarea directiei. La selectarea modului ploaie/gheata/zapada, sistemul reduce automat acceleratia si asigura progresivitatea necesara pentru deplasarea pe carosabil alunecos.