• Jaguar F‑PACE

    SUV-ul de performanta Jaguar este o sinteza a sportivitatii, elegantei, functionalitatii si eficientei.

  • Jaguar E‑PACE

    Noul E‑PACE este primul SUV compact Jaguar. Este o combinatie unica intre eleganta, agilitate si sportivitate.

  • Jaguar I‑PACE

    Va prezentam in avanpremiera conceptul I‑PACE, primul model electric sport Jaguar cu 5 locuri.

  • Jaguar F‑TYPE

    Placerea pura de a conduce. Intruchiparea perfecta a sportivitatii

  • Jaguar XE

    Cea mai avansata, mai eficienta si mai rafinata limuzina sport realizata vreodata de Jaguar

  • Jaguar XF

    XF este elegant si atletic

  • Jaguar XJ

    Lux extraordinar. A conduce sau a fi condus?

EXPERIENTA LA VOLAN

Descoperiti rafinamentul modelului XJ cu motoare exceptionale, o transmisie foarte rapida si o gama de sisteme avansate de asistenta pentru sofer
EMISII DE CO2 g/km

99, cu transmisie manuala
106, cu transmisie automata

CONSUM DE COMBUSTIBIL in ciclu combinat mpg (l/100 km)

Maxim 75,0 (3,8), cu transmisie manuala
Maxim 68,9 (4,1), cu transmisie automata

XJ asigura confortul si rafinamentul unui automobil de lux si performantele si senzatiile
pe care le intalnim la un automobil sportiv.

PUTERNIC, AGIL, INTELIGENT

XJ este propulsat de o gama de motoare exceptionale, proiectate pentru a se adapta unor stiluri de condus diferite, dar care asigura intotdeauna performante exceptionale. Toate modelele sunt echipate cu transmisie cu 8 trepte ce asigura o schimbare foarte lina a treptelor de viteze, un raspuns imbunatatit si un consum redus de combustibil

FRUMUSETE, FORTA SI SIGURANTA

FRUMUSETE, FORTA SI SIGURANTA

Constructia integrala din aluminiu a caroseriei este rezistenta, extrem de rigida si foarte usoara. Caroseria autoportanta realizata integral din aluminiu este nituita si nu are nici macar un singur punct de sudura, pentru a fi cea mai usoara la aceasta clasa.

Raportul putere-greutate favorabil asigura imbunatatirea performantelor, iar structura autoportanta asigura o rigiditate sporita, pentru o manevrabilitate si o siguranta imbunatatite.

CONFORT SI CONTROL

CONFORT SI CONTROL

Suspensia adaptiva dinamic monitorizeaza vehiculul de pana la 500 de ori pe secunda si variaza rata de amortizare in functie de conditiile de deplasare. Aceste reglaje rapide permit reducerea ruliului si imbunatatirea stabilitatii si controlului, fara o reducere a confortului la rulare.

COMENZI ERGONOMICE

COMENZI ERGONOMICE

Transmisia automata cu 8 trepte a modelului XJ este controlata cu ajutorul selectorului de viteze rotativ Jaguar, care iese din consola centrala dupa apasarea butonului „Start”. Jaguar Drive Control ofera 2 moduri de condus - modul dinamic asigura acceleratii mai rapide, iar modul iarna asigura mai multa progresivitate in conditii de carosabil alunecos.

MANEVRABILITATE SI CUPLU IMBUNATATITE

MANEVRABILITATE SI CUPLU IMBUNATATITE

Diferentialul electronic activ gestioneaza modul de transmitere a cuplului motor catre rotile din spate. Controlul complet electronic al autoblocantului diferentialului puntii spate permite sistemului aplicarea aproape instantanee a intregului cuplu de blocare, pentru a limita patinarea rotilor, a maximiza tractiunea si a asigura un control imbunatatit.

TRACTIUNE INTEGRALA

TRACTIUNE INTEGRALA

Sistemul AWD inteligent reactioneaza instantaneu, asa ca daca rotile din spate incep sa patineze, redistribuie imediat cuplul motor catre rotile din fata. Pentru a asigura o tractiune optima, peste 90% din cuplul motor poate fi transferat de la rotile din spate catre rotile din fata.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Jaguar All Surface Progress Control (ASPC) este un sistem de control al vitezei de croaziera, care functioneaza la viteze cuprinse intre 2 si 19 mph. Acesta permite modelului XJ sa faca fata conditiilor de aderenta redusa, indiferent de vreme, si permite soferilor sa se concentreze asupra manevrarii vehiculului. De asemenea, sistemul include o functie de asistenta la pornirea de pe loc, care permite modelului XJ sa porneasca de pe loc fara pierderi de aderenta in conditii de asistenta redusa, precum si o functie de asistenta la coborarea pantelor, care controleaza viteza vehiculului pe pante mai abrupte.