INTREBARI FRECVENTE DESPRE CONNECT
HOTSPOT WI-FI
CE ESTE UN HOTSPOT WI-FI?

Hotspotul Wi-Fi asigură un hotspot 3G/LTE (în funcție de model) la bordul vehiculului. Hotspotul Wi-Fi permite pasagerilor să conecteze la internet maxim 8 dispozitive, cu ajutorul conexiunii 3G/LTE de la bord. Utilizează antena montată pe plafon pentru a îmbunătăți stabilitatea conexiunii în timpul deplasării. Asigură o conexiune de date mai stabilă (comparativ cu a unui smartphone de la bord), deoarece structura metalică a vehiculului poate restricționa recepția datelor. Pe lângă hardware-ul montat pe vehicul va trebui să achiziționați o cartelă SIM pentru mobil, pe care să o introduceți în cititorul de cartele SIM al vehiculului.

HOTSPOTUL WI-FI ASIGURĂ O CONEXIUNE WI-FI FĂRĂ ÎNTRERUPERI ÎN TIMPUL DEPLASĂRII?

Hotspotul Wi-Fi este conectat la o rețea de telefonie mobilă. Asigură o conexiune de date mai bună decât un smartphone de la bord, dar nu este disponibil în zonele fără semnal.

PENTRU A UTILIZA HOTSPOTUL WI-FI AM NEVOIE DE O CARTELĂ SIM?

Da. Sistemul solicită o cartelă SIM separată cu un plan/o alocare de date. Sistemul asigură internet mobil la bordul vehiculului pentru dispozitivele compatibile Wi-Fi, cum ar fi telefoane mobile, tablete etc. Funcționează foarte asemănător unui dongle 3G.

CE TIP DE CARTELĂ SIM TREBUIE SĂ DEȚIN?

Trebuie să aveți o „cartelă SIM numai de date”. Uneori acestea poartă denumirea de „SIM numai pentru internet” sau „SIM-uri broadband pentru mobil”. Acestea sunt diferite de cartelele SIM pentru telefonul mobil. Pentru InControl Touch an model 2017, cartela SIM necesară trebuie să fie de tip 2FF standard, iar pentru InControl Touch Pro și Touch an model 2018 trebuie să fie de tip 3FF micro.

CARTELA SIM TREBUIE SĂ DISPUNĂ DE UN PLAN DE DATE?

Da, pentru ca hotspotul Wi-Fi să funcționeze cartela SIM trebuie să dispună de o alocare de date. Cartelele SIM numai de voce (utilizate de unele telefoane mobile) nu asigură transferul de date.

JAGUAR LAND ROVER ARE UN FURNIZOR PREFERAT DE CARTELE SIM?

Momentan Jaguar Land Rover nu are un furnizor preferat pentru planul de date. Puteți să achiziționați o cartelă SIM numai de date de la diferiți furnizori. Cartelele SIM și planurile de date pot fi achiziționate de la toți furnizorii importanți de servicii mobile.

POT UTILIZA DATELE PLANULUI PENTRU TELEFONUL MOBIL PE CARE ÎL DEȚIN DEJA?

Depinde de furnizorul de servicii mobile și de tipul de plan. Unii furnizori oferă „planuri partajate”, cu ajutorul cărora puteți utiliza o cartelă SIM suplimentară pentru hotspotul Wi-Fi. Acest lucru înseamnă că hotspotul Wi-Fi și telefonul mobil consumă date din alocarea partajată și că factura va fi comună.

POT COMANDA HOTSPOTUL WI-FI SEPARAT SAU ACESTA ESTE CONDIȚIONAT DE ALTE OPȚIUNI?

Momentan hotspotul Wi-Fi este condiționat de achiziția InControl Connect/Connect Pro. Hotspotul Wi-Fi poate fi comandat numai pentru vehiculele echipate cu InControl Connect/Connect Pro.

ÎN CE TIPURI DE REȚELE POATE FUNCȚIONA HOTSPOTUL WI-FI?

Hotspotul Wi-Fi funcționează în rețelele 3G/LTE.

Depanarea
CUM ACTUALIZEZ ADRESA DE E-MAIL, DATELE DE CONTACT ȘI PREFERINȚELE?

Pentru a actualiza detaliile, accesați www.jaguarincontrol.com/owner, conectați-vă la contul dvs. și selectați „My Account” (contul meu) sau accesați Settings/My Account (setări/contul meu) din aplicația InControl Remote pentru smartphone. Aici puteți actualiza datele de contact, modifica parola sau reseta codul PIN.

CE SE ÎNTÂMPLĂ CU DATELE MELE, CINE ARE ACCES LA ACESTEA ȘI CUM LE POT ACCESA?

Toate datele sunt stocate conform cerințelor privind protecția datelor din țara în care a fost achiziționat vehiculul. Pentru informații suplimentare, consultați politica de confidențialitate Jaguar InControl.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ PIERD SAU MI SE FURĂ TELEFONUL?

Jaguar recomandă clienților să-și protejeze corespunzător dispozitivele. Dacă pierdeți sau dacă vi se fură telefonul, puteți accesa contul InControl pe site-ul My Jaguar InControl și puteți schimba parola și codul PIN.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ UIT PAROLA APLICAȚIEI INCONTROL REMOTE PENTRU SMARTPHONE?

Selectați opțiunea „Forgot your password” (am uitat parola) din aplicația InControl Remote pentru smartphone sau de pe site-ul My Jaguar InControl și urmați instrucțiunile furnizate.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ UIT ÎNTREBAREA/RĂSPUNSUL DE SECURITATE?

În acest caz contactați dealerul. Va trebui să dovediți că sunteți proprietarul vehiculului și să recreați contul.

POT CONECTA MAI MULT DE UN VEHICUL LA CONTUL INCONTROL?

Da, puteți avea mai mult de un vehicul conectat la contul InControl. Pentru a adăuga alt vehicul în cont, accesați www.jaguarincontrol.com/owner, faceți clic pe fila „Add Vehicle” (adăugare vehicul) din partea superioară a paginii principale cu vehicule și urmați pașii de adăugare a vehiculului nou în contul InControl existent.

CUI MĂ POT ADRESA PENTRU ALTE ÎNTREBĂRI REFERITOARE LA INCONTROL?

Site-ul Jaguar InControl http://www.jaguar.ro/incontrol/index.html oferă informații despre funcțiile InControl. Pentru alte întrebări sau probleme cu privire la InControl, puteți contacta dealerul Jaguar sau centrul de relații clienți (CRC).

Aplicația InControl Remote pentru smartphone
CUM MĂ ABONEZ LA REMOTE PREMIUM?

Pentru a accesa funcțiile Remote Premium este necesar un abonament InControl Connect Pro. Momentan InControl Connect Pro este disponibil numai dacă este selectat în momentul comandării vehiculului

CARE ESTE ROLUL FUNCȚIEI BIP ȘI FLASH?

Funcția bip și flash vă permite să localizați ușor și rapid vehiculul. Dacă apăsați butonul „Beep & Flash” (bip și flash) din ecranul principal al aplicației InControl Remote pentru smartphone se activează faza scurtă a farurilor, luminile de avarie și un avertizor sonor.

CARE ESTE ROLUL FUNCȚIEI DE ÎNCUIERE DE LA DISTANȚĂ?

Funcția de încuiere de la distanță vă permite să încuiați de la distanță vehiculul făcând clic pe un buton. Pentru ca solicitarea să fie procesată va trebui să introduceți codul PIN InControl. Dacă apăsați butonul „Lock” (blocare) din ecranul Vehicle Security (securitate vehicul) al aplicației InControl Remote pentru smartphone, ușile se vor încuia simplu (astfel încât vehiculul să poată fi în continuare deschis din interior), se va arma alarma, se vor plia oglinzile retrovizoare exterioare și se vor închide geamurile.

LA MODELUL F‑TYPE CONVERTIBLE, FUNCȚIA DE ÎNCUIERE DE LA DISTANȚĂ ÎNCHIDE ȘI PLAFONUL PLIABIL?

Nu, funcția de încuiere de la distanță nu închide plafonul pliabil al modelului F‑TYPE Convertible.

LA MODELELE CU TRAPĂ DE PLAFON ELECTRICĂ, FUNCȚIA DE ÎNCUIERE DE LA DISTANȚĂ ÎNCHIDE ȘI TRAPA DE PLAFON?

Nu, funcția de încuiere de la distanță nu închide trapa de plafon.

CARE ESTE ROLUL FUNCȚIEI DE DESCUIERE DE LA DISTANȚĂ?

Funcția de descuiere de la distanță vă permite să descuiați de la distanță ușa șoferului făcând clic pe un buton. Pentru ca solicitarea să fie procesată va trebui să introduceți codul PIN InControl. Dacă apăsați butonul „Unlock” (deblocare) din ecranul Vehicle Security (securitate vehicul) al aplicației InControl Remote pentru smartphone, se vor deplia oglinzile retrovizoare exterioare, se va aprinde faza scurtă și luminile de avarie vor clipi de 2 ori. Din motive de securitate, ușa șoferului se va încuia din nou, automat, dacă nu este deschisă în 45 de secunde.

CARE ESTE ROLUL FUNCȚIEI CLIMATIZARE DE LA DISTANȚĂ?

În funcție de echiparea vehiculului, funcția climatizare de la distanță permite activarea de la distanță a răciri/ventilării sau încălzirii habitaclului, din pagina Remote Climate (climatizare de la distanță) a aplicației InControl Remote pentru smartphone.

CUM FUNCȚIONEAZĂ CLIMATIZAREA DE LA DISTANȚĂ?

În funcție de echiparea vehiculului și de piață, aplicația InControl Remote pentru smartphone vă permite să prestabiliți temperatura în habitaclu cu ajutorul funcției Engine Start (pornire motor) sau Fuel Fired Heater (încălzire cu combustibil). Dacă vehiculul este echipat cu transmisie automată, pentru a regla temperatura în habitaclu este pornit motorul. Puteți selecta temperatura dorită și apoi puteți porni de la distanță motorul prin apăsarea butonului „Engine Start” (pornire motor) și introducerea codului PIN InControl în ecranul Remote Climate (climatizare de la distanță) al aplicației InControl Remote pentru smartphone. În unele țări este posibil ca utilizarea funcției de pornire de la distanță a motorului să fie interzisă sau restricționată. Trebuie să cunoașteți și să respectați toate legile locale, din toate țările în care intenționați să utilizați sau utilizați deja funcția de pornire de la distanță a motorului. Puteți consulta termenii și condițiile și politica de confidențialitate InControl aici [adăugați linkul către pagină]. Dacă vehiculul este echipat cu transmisie manuală și dispune de funcție de încălzire la parcare, temperatura în habitaclu este prestabilită cu ajutorul sistemului de încălzire alimentat cu combustibil. Puteți prestabili temperatura în habitaclu prin apăsarea butonului „Start” și introducerea codului PIN InControl în ecranul Remote Climate (climatizare de la distanță) al aplicației InControl Remote pentru smartphone. Vehiculul va hotărî automat dacă încălzește sau ventilează habitaclul, în funcție de temperatura curentă. Climatizarea de la distanță cu ajutorul sistemului de încălzire alimentat cu combustibil este disponibilă numai dacă vehiculul este echipat cu opțiunea încălzire la parcare, care trebuie achiziționată separat.

CARE ESTE ROLUL FUNCȚIEI DE RESETARE A ALARMEI?

Funcția de resetare a alarmei vă permite să resetați alarma activată a vehiculului de pe ecranul telefonului. Dacă se declanșează alarma vehiculului, în aplicația InControl Remote pentru smartphone apare un ecran pop-up cu o opțiune de resetare a alarmei. De asemenea, alarma poate fi resetată din ecranul Vehicle Security (securitate vehicul).

DE CE UNELE/TOATE BUTOANELE FUNCȚIILOR INCONTROL REMOTE SUNT ESTOMPATE ÎN APLICAȚIA INCONTROL REMOTE PENTRU SMARTPHONE?

Este posibil ca anumite funcții InControl Remote să fie dezactivate în aplicația InControl Remote pentru smartphone, dacă sunt detectate situații care interzic utilizarea funcțiilor respective. Dacă se încearcă utilizarea unei funcții InControl Remote dezactivate, veți putea observa un mesaj de eroare care explică motivul pentru care butonul este dezactivat, de exemplu:


Motorul este pornit deja
Nu există o conexiune la internet
Are loc o operație incompatibilă
A fost activată alarma vehiculului. În acest caz este disponibilă numai funcția de resetare alarmă.
Timpul de funcționare a climatizării de la distanță a fost depășit.
Funcția climatizare de la distanță poate fi utilizată numai pentru o anumită perioadă fără ca vehiculul să fie condus. Funcția climatizare de la distanță nu se activează dacă acest interval de timp a fost depășit.
La următoarea utilizare a vehiculului cronometrul se resetează.

DE CE VĂD UN MESAJ DE EROARE ATUNCI CÂND DORESC SĂ UTILIZEZ CLIMATIZAREA DE LA DISTANȚĂ?

Pentru a utiliza climatizarea de la distanță trebuie îndeplinite condițiile de mai jos. În caz contrar, apare un mesaj de eroare:


Vehiculul trebuie să poată activa frâna de parcare.
Temperatura motorului trebuie să fie cuprinsă între -30 °C și 117 °C.
Niciunul dintre sistemele vehiculului responsabile de această funcție nu trebuie să prezinte vreo eroare.
În plus, funcția climatizare de la distanță nu se activează dacă:


Vehiculul este descuiat
Este deschis un geam, o ușă, capota portbagajului sau capota motorului
Luminile de avarie sunt activate
Vehiculul este utilizat de o persoană, adică o persoană din habitaclu utilizează sisteme importante precum pedala de frână, de accelerație sau butonul de pornire/oprire motor.

DE CE VĂD UN MESAJ DE EROARE ATUNCI CÂND DORESC SĂ UTILIZEZ APLICAȚIA INCONTROL REMOTE PENTRU SMARTPHONE?

Aplicația InControl Remote pentru smartphone poate fi utilizată numai dacă sunt îndeplinite anumite condiții. Înainte de a încerca să proceseze aceste comenzi de la distanță, vehiculul va verifica dacă sunt îndeplinite aceste condiții. Dacă nu este îndeplinită una dintre aceste condiții, aplicația InControl Remote pentru smartphone afișează mesaj de eroare care vă informează asupra motivului erorii.

DE CE FUNCȚIA DE CLIMATIZARE AFIȘEAZĂ ALTĂ TEMPERATURĂ DECÂT CEA CONFIGURATĂ CU AJUTORUL APLICAȚIEI INSTALATE PE SMARTPHONE?

După ce porniți vehiculul cu ajutorul funcției climatizare de la distanță a aplicației instalate pe smartphone, setările climatizării revin la temperatura setată atunci când vehiculul a fost utilizat ultima tată, iar temperatura de pe afișajul vehiculului nu se sincronizează cu valoarea din aplicație.

APPLE WATCH
CUM INSTALEZ APLICAȚIA PE UN APPLE WATCH?

După ce ați descărcat aplicația Jaguar InControl Remote pe un iPhone, urmați instrucțiunile Apple privind descărcarea aplicațiilor pe Apple Watch, care se regăsesc la adresa .

DE CE NU POT SĂ GĂSESC FUNCȚIA CĂLĂTORII ÎN APLICAȚIA JAGUAR INCONTROL REMOTE PENTRU APPLE WATCH?

Funcția călătorii este disponibilă numai din aplicația InControl Remote pentru iPhone sau de pe portalul web My Jaguar InControl.

CE SE ÎNTÂMPLĂ ATUNCI CÂND ACTIVEZ CLIMATIZAREA DE LA DISTANȚĂ DIN APLICAȚIA PENTRU CEAS?

Puteți seta și regla temperatura în habitaclu cu ajutorul unui Apple Watch. Din motive de siguranță, dacă vehiculul este descuiat atunci când activați climatizarea de la distanță din aplicația InControl Remote instalată pe Apple Watch, vehiculul se încuie automat înainte de pornirea motorului.

INCONTROL APPS
CE ESTE INCONTROL APPS?

Jaguar InControl Apps prezintă un set optimizat și interactiv de aplicații utile pe ecranul sistemului multimedia al vehiculului, cu ajutorul unui port USB special. După conectare, ecranul tactil de pe planșa de bord a vehiculului permite accesarea unei game complete de aplicații care asigură redare media, servicii bazate pe locație și multe altele.

CUM ACHIZIȚIONEZ INCONTROL APPS?

InControl Apps face parte din pachetul InControl și trebuie selectată în momentul comandării vehiculului, deoarece hardware-ul poate fi montat numai în fabrică.

POT ACHIZIȚIONA INCONTROL APPS PENTRU UN VEHICUL DEJA EXISTENT?

Momentan InControl Apps este disponibilă numai pentru un vehicul nou. InControl Apps face parte din pachetul InControl și trebuie selectată în momentul comandării vehiculului, deoarece hardware-ul este montat în fabrică. Sunt în curs de dezvoltare și alte opțiuni.

AM ACHIZIȚIONAT UN VEHICUL RULAT JAGUAR CARE DISPUNE DE INCONTROL APPS. AM POSIBILITATEA SĂ-MI CONECTEZ SMARTPHONE-UL?

Da. Instalați InControl Apps pe smartphone și funcția InControl Apps va fi disponibilă integral.

POT DESCĂRCA APLICAȚIILE DISPONIBILE PENTRU ALTE REGIUNI?

Dacă schimbați regiunea din fila Options (opțiuni) a aplicației instalate pe smartphone, puteți vedea aplicațiile disponibile pentru utilizatorii din alte regiuni. Aplicațiile pot fi descărcate numai dacă sunt disponibile și în regiunea dvs. Notă: disponibilitatea aplicațiilor nu garantează că preferințele privind limba vor fi disponibile.

CÂT COSTĂ INCONTROL APPS?

Prețul InControl Apps este plătit o singură dată, deoarece hardware-ul trebuie montat în fabrică. Pentru detalii privind costul, contactați dealerul local. Aplicația InControl este disponibilă gratuit pe Google Play și în Apple App Store. Este posibil ca unele aplicații terță parte să solicite o achiziție sau un abonament.

POT AVEA INCONTROL APPS PE ORICE VEHICUL JAGUAR?

InControl Apps face parte din pachetul InControl și trebuie selectată în momentul comandării vehiculului, deoarece hardware-ul trebuie montat în fabrică. Pentru disponibilitatea pe vehicul, contactați dealerul local.

DE CE AM NEVOIE ÎNAINTE SĂ POT UTILIZA INCONTROL APPS?

Veți avea nevoie de un vehicul echipat cu InControl Apps, de un smartphone compatibil și de cablul USB furnizat împreună cu telefonul. Vă recomandăm să utilizați cabluri de înlocuire fabricate de producătorul telefonului mobil, de ex. cabluri iPhone Lightning de la Apple inc.

CARE ESTE DIFERENȚA ÎNTRE CARPLAY, ANDROID AUTO ȘI INCONTROL APPS. POT ALEGE CE UTILIZEZ?

Android Auto reprezintă soluția Google de integrare a smartphone-urilor pe automobile, CarPlay reprezintă soluția Apple de integrare a smartphone-urilor și InControl Apps reprezintă soluția JLR de integrare a smartphone-urilor, compatibilă atât cu iOS, cât și cu Android

TABLETELE SUNT ACCEPTATE?

Momentan nu.

TELEFONUL MEU ESTE COMPATIBIL CU INCONTROL APPS?

Accesați secțiunea pentru proprietari a site-ului www.jaguar.ca și urmați pașii pentru a vedea dacă telefonul dvs. este compatibil.

TREBUIE SĂ ACTUALIZEZ SOFTWARE-UL IPHONE-ULUI?

InControl Apps funcționează cel mai bine pe ultima versiune a sistemului de operare (iOS 8+)

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ACTUALIZEZ LA IOS 9?

Acest proces de aprobare este valabil pentru toate iPhone-urile cu sistem de operare iOS 9. Dacă nu ați actualizat la iOS 9, nu va trebui să aprobați fiecare aplicație, înainte de utilizarea acesteia. Însă tot vă recomandăm să configurați aplicația înainte de a vă conecta la vehicul

POT REVENI LA VERSIUNEA ANTERIOARĂ A SISTEMULUI DE OPERARE?

După actualizare un telefon nu poate reveni la o versiune anterioară a sistemului de operare.

CE VEHICULE SUNT COMPATIBILE CU JUSTDRIVE?

Aplicația justDrive este disponibilă pentru toate modelele, însă unii utilizatori este posibil să trebuiască să facă o actualizare software. Cu toate acestea, momentan justDrive nu este compatibilă cu sistemul multimedia InControl Touch Pro, însă va fi în curând.

TELEFONUL WINDOWS ESTE COMPATIBIL CU ICA?

Nu

DE CE TREBUIE SĂ CONECTEZ TELEFONUL LA PORTUL USB?

InControl Apps nu este încă disponibilă prin WiFi

CUM INSTALEZ INCONTROL APPS PE UN SMARTPHONE?

În funcție de dispozitiv, accesați Apple App Store sau Google Play de pe smartphone. Căutați „InControl Apps” și selectați Jaguar InControl Apps din lista cu rezultate. Dacă nu sunteți siguri, InControl Apps poate fi identificat de editorul identificat ca fiind Jaguar și de sigla Jaguar. Pentru a începe instalarea selectați opțiunea respectivă și acceptații permisiunile. După instalare deschideți aplicația, pentru un scurt tutorial.

POT SĂ DESCARC INCONTROL APPS ȘI EVENTUALELE ACTUALIZĂRI PRIN WI-FI?

InControl Apps și eventualele actualizări pot fi descărcate prin conexiune 3G. Descărcarea prin Wi-Fi este recomandată pentru a reduce costurile cu transferul de date și deoarece asigură o conexiune stabilă.

CUM AFLU CÂND DEVIN COMPATIBILE APLICAȚII NOI?

O listă a aplicațiilor curente compatibile este actualizată periodic și afișată în aplicația instalată pe smartphone.

CUM INSTALEZ O APLICAȚIE COMPATIBILĂ?

Deschideți Jaguar InControl Apps de pe smartphone și defilați prin lista „Not installed apps” (aplicații neinstalate) până când găsiți aplicația pe care doriți să o instalați. În funcție de dispozitiv, la selectarea aplicației veți accesa Apple App Store sau Google Play. Descărcați și instalați ca de obicei. Pictograma aplicației noi va apărea în secțiunea „installed” (instalat) la următoarea conectare a smartphone-ului la vehicul.

DE CE NU SUNT DISPONIBILE TOATE APLICAȚIILE DIN INCONTROL APPS?

Numai aplicațiile care au trecut prin procesul de aprobare Jaguar pot fi utilizate împreună cu InControl Apps.

MI-AM ACTUALIZAT TELEFONUL ȘI ACUM INCONTROL APPS NU MAI FUNCȚIONEAZĂ.

Au fost depuse toate eforturile pentru ca InControl Apps să fie compatibilă cu cele mai noi versiuni ale sistemelor de operare. Încercați să instalați aplicația pentru smartphone pe dispozitivul dvs.

INCONTROL APPS FUNCȚIONEAZĂ ATUNCI CÂND VEHICULUL SE DEPLASEAZĂ?

Din motive de siguranță, unele aspecte ale InControl Apps nu sunt disponibile integral sau sunt dezactivate în timp ce vehiculul se deplasează.

TREBUIE SĂ-MI CREEZ UN CONT PENTRU A UTILIZA UNELE APLICAȚII?

Se recomandă ca la descărcarea unei aplicații terță parte din Apple App Store/Google Play Store, aceasta să fie deschisă mai întâi pe telefon, înainte de conectarea la vehicul. Este posibil ca aplicația să includă drepturi de acces care trebuie aprobate sau să solicite crearea unui cont, înainte de a putea fi utilizată pe vehicul

AM EFECTUAT UN APEL TELEFONIC ȘI ÎNAINTE SĂ POT UTILIZA DIN NOU INCONTROL APPS A TREBUIT SĂ DEBLOCHEZ IPHONE-UL. DE CE?

Aceasta este o funcție de securitatea Apple. Atunci când efectuați un apel telefonic cu o durată mai mare decât setarea pentru blocare automată, telefonul se blochează chiar dacă este conectat la InControl Apps. Puteți seta un iPhone pentru a nu se bloca niciodată automat din: Settings (setări)>General>Auto-Lock (blocare automată) și selectând „Never” (niciodată). N.B. Este posibil ca în unele situații setarea la „Never” (niciodată) a blocării automate să nu fie disponibilă. De ex. dacă iPhone-ul are setări de administrator la nivel de corporație, care pentru deblocare solicită un cod PIN.

ATUNCI CÂND CONECTEZ TELEFONUL MOBIL LA VEHICUL, PE DISPOZITIV APARE ÎNTOTDEAUNA O FEREASTRĂ POP-UP CARE SOLICITĂ CONFIRMAREA CONECTĂRII. CUM POT SĂ FAC SĂ NU MAI APARĂ?

Pe iPhone aceasta poate fi dezactivată apăsând butonul de revenire în pagina principală înainte de conectarea la InControl Apps. Pe dispozitivele Android mesajul conține o casetă de validare care dezactivează permanent apariția confirmărilor de conectare la vehicul.

INCONTROL APPS UTILIZEAZĂ DATE MOBILE?

Da. Se recomandă ca un smartphone care utilizează InControl Apps să dispună de un plan de date corespunzător.

CÂND UTILIZEZ COMANDA VOCALĂ, DE CE ÎN CADRUL GRUPULUI DE INSTRUMENTE APARE CĂ ESTE ÎN CURS UN APEL TELEFONIC?

Când utilizați comanda vocală, telefonul activează un apel telefonic virtual (fără taxe), pentru a putea accesa microfoanele vehiculului.

CUM ACTIVEZ MUZICA ÎN MEDIU CLOUD?

Din meniul Hamburger al aplicației InControl instalate pe telefon, selectați Settings (setări) -> Cloud Music (muzică cloud). Comutați pentru activare

CUM DECLARAȚI O APLICAȚIE CA PREFERATĂ ȘI CUM O ADUCEȚI ÎN PRIMA PAGINĂ?

Pe ecranul principal al aplicației InControl instalate pe telefon puteți glisa și fixa pictograme în pozițiile preferate. Acest lucru vă permite să aduceți toate aplicațiile preferate pe ecranul de pornire.

CE FEL DE CABLU DE CONECTARE ÎMI TREBUIE?

Veți putea utiliza cablul USB furnizat împreună cu telefonul. Dacă nu mai aveți acest cablu este necesar un cablu USB la Lightning (pentru iPhone) sau USB la Micro-USB (pentru majoritatea telefoanelor Android). Se recomandă achiziționarea unui cablu de înlocuire de la producătorul telefonului.

CE PORT USB TREBUIE SĂ UTILIZEZ?

InControl Apps utilizează un port USB special, etichetat cu pictograma InControl Apps.

UNDE TREBUIE SĂ AMPLASEZ DISPOZITIVUL ATUNCI CÂND ESTE CONECTAT LA INCONTROL APPS?

Telefonul trebuie depozitat în apropierea portului USB special pentru InControl Apps.

ÎNAINTE DE A CONECTA TELEFONUL LA VEHICUL TREBUIE SĂ PORNESC APLICAȚIA?

Nu. Pentru iPhone, dacă aplicația nu este deja pornită veți fi înștiințat de telefon să permiteți deschiderea acesteia. Dacă utilizați un telefon Android, puteți selecta „Always Allow” (permiteți întotdeauna), iar pe viitor mesajul nu va mai apărea. Rețineți, în momentul conectării telefonul trebuie să fie deblocat. După conectarea dispozitivului ar trebui să nu mai fie nevoie să interveniți asupra acestuia.

TELEFONUL MEU ESTE CONECTAT ȘI POT VEDEA APLICAȚIILE DAR NU SE AUDE NICIUN SUNET DIN DIFUZOARELE VEHICULULUI. CUM MĂ CONECTEZ PRIN BLUETOOTH?

La conectarea unui telefon pe ecranul tactil apar mesajele „view” (afișare) și „Bluetooth Settings” (setări Bluetooth). Pentru ca InControl Apps să permită redarea sunetului dispozitivul trebuie să fie conectat la vehicul prin Bluetooth. Dacă selectați „Bluetooth Settings” (setări Bluetooth) veți putea urma pașii de sincronizare a telefonului. La următoare conectare mesajul „Bluetooth Settings” (setări Bluetooth) va fi înlocuit cu mesajul „View and Listen” (afișare și ascultare), în momentul sincronizării telefonului prin Bluetooth (nu prin conectarea la sursa audio activă). Dacă tot nu puteți auzi sunetul, asigurați-vă că smartphone-ul este sincronizat cu vehiculul, urmând pașii din secțiunea pentru proprietari a site-ului jaguar.co.uk. De asemenea, asigurați-vă că volumul audio este activat pe telefon și pe vehicul.

INCONTROL APPS ESTE INSTALAT PE DISPOZITIVUL MEU, DAR NU SE CONECTEAZĂ LA VEHICUL

Atunci când conectați telefonul la vehicul, asigurați-vă că dispozitivul este deblocat, că nu sunt închise carcasele sau protecțiile pentru ecran (unele pot bloca automat telefonul atunci când sunt închise), că toate aplicațiile deschise au fost închise și că telefonul este conectat la un port USB dedicat pentru InControl Apps (etichetat). Dacă acest lucru nu rezolvă problema, deconectați cablul USB și reporniți dispozitivul înainte de a încerca reconectarea. În cazul în care, în acest moment, conexiunea cu vehiculul încă nu poate fi stabilită, vă rugăm să verificați dacă dispozitivul dvs. este compatibil, accesând site-ul referitor la compatibilitate la http://www.jaguar.co.uk/incontrol/connectivity/incontrol-apps.html

INCONTROL APPS POATE FI INSTALATĂ PE MAI MULT DE UN SMARTPHONE?

Da. Orice smartphone compatibil și care are instalat InControl Apps se poate conecta la ecranul tactil. Însă nu pot fi conectate 2 dispozitive în același timp.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ESTE DISPONIBILĂ O CONEXIUNE DE DATE?

Dacă utilizați serviciile InControl într-o zonă cu semnal slab (de ex. zone izolate, rurale), aplicațiile vor afișa un mesaj pop-up atunci când nu este disponibilă o conexiune de date pentru o funcție solicitată.

CE ASISTENȚĂ ESTE OFERITĂ PENTRU ÎNTREBĂRILE DESPRE INCONTROL APPS?

Puteți contacta canalele de asistență existente, cum ar fi centrul de relații clienții (CRC) și dealerul local

AM ACTUALIZAT LA IOS 9, DE CE ACUM TREBUIE SĂ PARCURG UN PROCES DE APROBARE ÎNAINTE SĂ POT UTILIZA O APLICAȚIE NOUĂ ÎN VEHICUL?

Aceasta este o funcție de securitate nouă implementată de Apple pentru versiunea iOS 9. Toate aplicațiile terță parte, cu excepția a 3 aplicații virtuale - Calendar, Music (muzică) și Contacts (contacte) trebuie aprobate.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU ACTUALIZEZ LA IOS 9?

Acest proces de aprobare este valabil pentru toate iPhone-urile cu sistem de operare iOS 9. Dacă nu ați actualizat la iOS 9, nu va trebui să aprobați fiecare aplicație, înainte de utilizarea acesteia. Însă tot vă recomandăm să configurați aplicația înainte de a vă conecta la vehicul.


Rețineți că, după actualizare un telefon nu pate reveni la o versiune anterioară a sistemului de operare.

DE CE TREBUIE SĂ APROB O APLICAȚIE ÎNAINTE SĂ O UTILIZEZ ÎN VEHICUL?

Aceasta este o funcție de securitate nouă implementată de Apple pentru versiunea iOS 9 instalată pe toate iPhone-urile. Din păcate această funcție nu poate fi ocolită, însă am simplificat procesul cât mai mult posibil

PROCESUL DE APROBARE ESTE NECESAR PENTRU TOATE APLICAȚIILE?

Toate aplicațiile terță parte, cu excepția a 3 aplicații virtuale - Calendar, Music (muzică) și Contacts (contacte) trebuie aprobate.

TREBUIE SĂ FAC ACEST LUCRU DE FIECARE DATĂ CÂND MĂ URC LA BORDUL VEHICULULUI?

Nu, acest lucru trebuie făcut o singură dată. După aprobarea unei aplicații nu va trebui să faceți din nou acest lucru.

ACEST PROCES ESTE OBLIGATORIU PENTRU DISPOZITIVELE IPHONE ȘI ANDROID?

Procesul afectează numai iPhone-urile.

CONTACT
GASITI UN DEALER
CONTACTATI-NE
Ne face placere sa va ajutam cu raspunsuri la intrebari sau cu alte informatii despre InControl.
Url
GASITI UN DEALER
Cautati un dealer Jaguar in apropiere
Url
TERMENI SI CONDITII
Accesati termenii si conditiile si politica de confidentialitate Jaguar.
Url
DESCARCATI O BROSURA
Aflati toate informatiile descarcand brosura de produs
Url

Pe masura ce se dezvolta aplicatia InControl, este posibil sa fie incluse optional anumite functii, tinand cont de piata sau de varianta de motorizare. Pentru disponibilitate si conditiile complete luati legatura cu dealer-ul local Jaguar. Anumite functii solicita existenta unei cartele SIM si a unui contract de date corespunzator, care solicita abonarea dupa termenul initial recomandat de dealer. Conectivitatea in reteaua mobila nu poate fi garantata in toate locatiile.